Going Too Fucking Far... NEW Blog Features RevealeD... O.!. O.!.  

Paulxx001 65M  
8963 posts
1/14/2022 10:08 am

Last Read:
1/24/2022 9:13 am

Going Too Fucking Far... NEW Blog Features RevealeD... O.!. O.!.

As you know, I'm no longer posting blogs HERE on this OLD site... right after this one.

Remember when no one read the Instructions; we ALL simply waited for things to explode? Men are nodding - women are rolling their eyes and shaking their heads.

Now, I don't know if you've been to that NEW Community space, but they've added this feature called 'HIDE' and for fuck's sake - it works. I spent a couple of hours last night watching a football game, hiding stuff.

- Ya don't wanna see 'Cocks in Honolulu', HIDE
- 'Pussy Play in Paris' ain't your thing, HIDE
- Fed up with those posts from one asshole blogger who gets on your nerves, HIDE.

I felt proud of myself until I paused to view the results. I'm down to watching two blogs; one of them is my own.

I might have overdone things a touch but I figured, how could I mess things up by playing with a bunch of buttons?

Then I recalled back in the day, I'd set the VCR and taped four and a half hours of the Weather Network. I was so looking forward to watching that new Star Wars movie.

There was another time, I was ten years old, and my uncle had just purchased a brand new colour TV. I was awestruck and all alone in his living room. My Uncle had to call a repairman to reset the image I'd improved. Technology, go figure. He never let me near his precious device again.

I'll continue to fudge with these A F F options and controls; I'm pretty sure I'll unravel the cluster I've created. I know there's a HELP key, under COMMUNITY, but seriously - who has time for that?


Do you read instructions or do you wing it?
And your horror story IS?

... Going Too Fucking Far NEW Blog Features RevealeD O O


Paulxx001 65M  
22616 posts
1/14/2022 10:09 am

I wonder how many people will be using that HIDE option to make ME disappear? 🤔

Will you make use of that feature on your least favourite blogger? 😮


Paulxx001 65M  
22616 posts
1/14/2022 10:09 am

Do you read instructions or do you wing it? 😶


EnigmaInitiative 54F  
6054 posts
1/14/2022 10:19 am

I went on a hiding spree about a week ago. It made my feed so much more pleasant to look at.

This week's HNW: Pink/Hearts (Or Chocolate) is available on the other side.


Paulxx001 replies on 1/14/2022 11:12 am:
I know, it makes things look so neat, huh?
I'm pretty sure I hid some people I'd still like to follow. 🙊
And sometimes that blog or group STILL shows up? 😮❗❗

smartasswoman 64F  
35813 posts
1/14/2022 10:25 am

I have not seen this HIDE option 🤔

I am very much an instructions reader, people have made fun of me for it. But since the New Community Thingy doesn’t have instructions and furthermore, changes every other day, I’ve been winging it. 🦅


Paulxx001 replies on 1/14/2022 11:17 am:
Right hand side... It kinda works, sorta.
Try it.
Seems like I have to press it REAL hard lol 😂
Or press it many times? Or refresh my screen, log out and then back in?

I figured you read instructions, and I'll bet ya never have issues?
Yeah, VCRs were the worst. lol 😂

SomewhereSE 64M
336 posts
1/14/2022 10:40 am

I would if things actually had any. Imagine being a first time iphone user… (I’m not) the damn thing can do pretty much everything but wipe your butt. instructions? What instructions?

Maybe it DOES have a buttwipe feature, hmm i should go check if someone has a how to vid on youtube. Siri??


Paulxx001 replies on 1/14/2022 11:57 am:
Yep, I hear you. Everything is on line these days.
Except for owner's manuals for cars... or are they obsolete as well? 🤔

author51 59F  
130010 posts
1/14/2022 10:58 am

I replied over on the New Community. Now I need to play with the Hide Button myself and Hide ones I do not want to see in my feed..Thanks for the info.Hun and hope you get back all the ones you want to...xoxo


Paulxx001 replies on 1/14/2022 12:15 pm:
Knock yourself out, it's a lotta fun to see space decluttered. Ever clean up your closet? Sooo satisfying... lol 😂

I'm pretty sure I accidentally hid people and Groups I wanted to follow. Oh well...
One doesn't know what one is missing, unless ya read about or a friend asks you if you watched it.
Huh?
What? 🤔
Ya know what I mean? lol 😂 😮

seems6666 51F  
4838 posts
1/14/2022 11:14 am

Fantastic!! I wish they would do that on these blogs, then I can get rid of all the spamalots


Paulxx001 replies on 1/14/2022 3:55 pm:
Patience... and a quick flip... to that DARK side.
omg.... lol
But, like I mentioned, what if you hide someone who has something to say — and you miss it?

A friend today told me, "Paul, ya can't watch EVERYTHING on the télé."

And sadly I thought, that's what we ALL try to do. And then, there are friends who will fill us in.
lol 😂

I doubt we'll miss anything here... if we click the wrong butin'... or will we? 🤔

Paulxx001 replies on 1/14/2022 4:14 pm:
That other side won't shield you from the clutter you receive on emails and stuff.
Is it really that bad?
I feel sorry for the women here.
oR am I simply feeling sorry for myself – that I can't share a few minutes with all of you. 🌹

Can ya organize a Party? 🤔
Lol 😂

scoupe42 58M  

1/14/2022 11:21 am

I'm not going with my hand, so if it's not real simple, I don't put nothing together. SoNO, I don't follow instructions, I'll pay somebody to do it.


Paulxx001 replies on 1/14/2022 3:58 pm:
lol 😂
I love that answer.
I wish I had the disposable income for THAT solution.
Go for it. ❗ ❗ 😎

MyBaffies 52M  
4983 posts
1/14/2022 11:50 am

I'll be using the hide function, definitely.

I thought that was the whole point of instructions - they are there to help you when you've tried everything else. And given the global market these days, some of them have been translated (badly) from something like Chinese to English so aren't particularly helpful anyway.

Baffies

Link to my blog: MyBaffies


Paulxx001 replies on 1/14/2022 12:27 pm:
Oh crap...
THAT is so true. I tried to read some instructions, on a basic device, the other day — forget about it... totally lost with the poor English that they used. lol 😂

Coming from a tech background, my problem is that I think I know everything - or how to untangle the mess, when I don't. 😶
You know what I mean? 🤔

sexyldy1000 65F  
9606 posts
1/14/2022 11:59 am

I am a detailed-oriented /analytical person so I do follow written instructions. Being around males who just ‘wing’ it or don’t ask for directions, can drive me crazy 😜.
The Hide button is a great feature. Now if they would stop pre-determining what they think I want to see instead of using the filters I have set, I would be happy.


Paulxx001 replies on 1/14/2022 12:23 pm:
Oh shit yeah
THAT'S another one that bugs me. Instead of predicting WHO I want to follow, how's about picking those fricken winning Lotto numbers? 🤔

So, ya don't like people who wing it do ya?
The only time I've read instructions, and got lost, was when I was learning PHOTOSHOP, when I bought a keyboard 🎹 that was WAY to fricken complicated, and when I decided to put in hardwood floors.

Ok, a few other occasions as well.
It gets on your nerves? That's what women 🚺 are for - to unravel the mess MEN 🚹 have created. That's, what makes y'all special. 😊❗❗

spunkycumfun 61M/67F  
41166 posts
1/14/2022 12:01 pm

I hope you don't hide cockshots because you'll miss out on my signatured blog posts!


Paulxx001 replies on 1/14/2022 12:18 pm:
Ya know, after a while I started hiding EVERYTHING.
The thing is, I didn't always recognize the Blog title, until I recognized the blogger.
I mean, do you remember the Blog name or the blogger who posts it? 🤔

LadiesR2B1rst 58M  
2735 posts
1/14/2022 12:35 pm

This is the first I've "heard" about the hide feature. Thanks for sharing. I do read instructions but, usually after messing something up. Lol.


Paulxx001 replies on 1/14/2022 2:32 pm:
Right-hand side, three dotS there.
Play around... lol 😂..

I didn't seem to have an issue, until I did.

lol 😂
Ever have one of those.😮

smartasswoman 64F  
35813 posts
1/14/2022 1:39 pm

So weird, I still can't find it. I thought maybe you had to click through into the post or group in order to hide it - I still didn't see the hide option, but now I'm showing up as a "recent visitor" to a very unsavory group.


Paulxx001 replies on 1/14/2022 2:38 pm:
Bring that bottle of wine I like and for fuck's sake, don't forget that sharp-eyed opener.🍷🍷❗

Paulxx001 replies on 1/14/2022 2:48 pm:
bring a friend...

Paulxx001 replies on 1/14/2022 3:27 pm:
seriously?
I don't know...
What I like is that ONCE I click on a dumb funk that I don't want to see - I figure I'll never see him /her again.
But what if...

What if, they write something worthy?

That's why, that FIRST fucking album is so important.
Can you, anyone, be swayed after that first hicup? 🤔

Paulxx001 replies on 1/14/2022 3:38 pm:
upper right hand corner

Im defrosting turkey 🦃 tonight

I'm afraid I hid, a 'who's who', of peeps I still wanteD to follow.i think

Sort of like an accident, on the side of the road.
Have u ever paused at one of those..?

Paulxx001 replies on 1/14/2022 5:04 pm:
Respond is the way to go.
I'm not sure if HIDE is working.
I'll let you know...in a bunch of days. 😊
I really love that link to you tube thing

mc_justmc 62M  
6929 posts
1/14/2022 4:34 pm

I don't read the instructions OR wing it, I look at the pictures...


Paulxx001 replies on 1/14/2022 5:00 pm:
Flip into, onto, that other side and visit my post - Vibe For Every Morning

There's a song that I left. Let me know if you like that style?

smartasswoman 64F  
35813 posts
1/14/2022 4:56 pm

I swear it’s not there! Maybe I’m going to have to try firing up Chrome again. 🙄


PonyGirl1965 56F  
22090 posts
1/15/2022 1:14 am

I read the instructions. Inventory the parts. Lay things out neatly.
I'm into details.


Paulxx001 replies on 1/15/2022 11:49 am:
Wow! You are!
Then again, you'd have to be with your busy schedule.

I mean those weekend lavish meals you make — for fourteen people, where you prepare seven courses, bake a couple of pies, play with your grandkids, hook up the jacuzzi and pour cement onto your walkway — yet you STILL have the time to herd the cows into the barn and make fresh cheese 🧀 for everyone.

You gotta be organized to manage those tasks on time.
👍😊❗❗

When are you going visit the Bloggers Lounge over on the side? Bring one of your pies, I've been telling people what a great cook you are. 😎

Paulxx001 65M  
22616 posts
1/15/2022 9:37 am

    Quoting smartasswoman:
    I swear it’s not there! Maybe I’m going to have to try firing up Chrome again. 🙄
Meet me on the other side.
It's quicker over there.
This is what you should see.


BeccaLuvs 59F  
20895 posts
1/16/2022 7:35 am

And sometimes Paul, reading "Instructions", or in the case of the New Community, reading the "Help", I'm none the wiser after! What I have seen though is that instead of a single page listing all the "Trending Blogs" at a glance, there are pages and pages of em, and they are not even in order! Thus, maybe the "Hide Option" is moet -seems to be impossible to find your Favs anyway! And big grin - seems like we'll be able to play an adult "hide and seek" - could be fun?!

..... And always 'hold onto all those sexy thoughts'!
(Remember if you feel like taking part in some sexy fun then click here!) Come on Some Sketch Fun
And Now How About 39Me39 Watching 39You39 If you39d like that Please Comment - So if you would like - click here as well!


Paulxx001 replies on 1/16/2022 2:48 pm:
Hide and seek?
Sounds like a plan.

I'd say, EXPERIMENT, there, and see how things go.

This HIDE feature im talking about is a good one to use.
Managing your Groups and where you want to step out, is a good tip.
ALL that other tinsel is, I guess, clutter you'll have to wade through. It won't take you long.

HIDE a whole bunch of stuff and THAT'S the key.
Anyway
... I'm here. Id take your hand. 😎❗❗

seems6666 51F  
4838 posts
1/20/2022 10:24 am

The only ppl I would hide is the internet pictures posters 😏


Paulxx001 replies on 1/20/2022 1:00 pm:
There ya go. There's a button for THAT.

Actually, there's a button for most anything in life, the challenge is — to find that sucker.
Good luck! 🍀 🤞 😶❗❗

secret_lade 48F  
9227 posts
1/20/2022 5:24 pm

I'm an instructions person, all the way.... But I still manage to fuck shit up anyway.


Paulxx001 replies on 1/20/2022 7:26 pm:
And especially with how small those tiny words of the wisdom appear... on those slips of paper.
Fodder for a future post? lol 😂 😮

These days, I can tell, they musta been written by someone who's third language was English. 😶❗❗

Become a member to create a blog