A Guaranteed Way to Meet New People... In The Time of The Bug... โค๏ธโ—๐Ÿ˜Ž  

Paulxx001 65M  
8785 posts
12/3/2020 9:29 am

Last Read:
12/18/2020 10:50 am

A Guaranteed Way to Meet New People... In The Time of The Bug... โค๏ธโ—๐Ÿ˜Ž

There is no hope. None of us will meet anyone new during this time of the 'bug', or so we're all lead to believe. Certainly not if we follow social media, watch the news or practise civil responsibility. But what if I've found a guaranteed way to succeed - without any risk?

It happened the other day. I was standing by the avocados - squeezing them for ripeness - when she walked up to me and those green orbs.

Peeking above the Covid mask, were her unmistakable deep blue eyes; inviting pools of aquamarine that had always captivated my imagination. I was surprised and happy to recognise her.

"Hey, how are you? What's it been - more than a year?" I beamed under my veil.

"Must be," She replied.

"How's the family? Your daughters? "

"Great," she continued to describe her oldest's new position at a law firm and her youngest's push towards a Master's degree. I filled in the blanks about my two, and we shared a few laughs about how things have evolved over the years.

We went back and forth about current events and the health of our parents. But when I asked about her husband, her tone changed.

"We're no longer together."

I sensed her discomfort, "My apologies, I wasn't aware."

"No worries, it was a long time coming. Our divorce was peaceful. The girls are ok with it, and so am I."

We'd been lingering by those fruits for a while, and I didn't want to seem too needy, but I had to extend an invitation as naturally as I could, so I did.

"I've lost contact with some of my friends on Face*book; I should look you up again," I spoke as I threw a pair of avocados in my bag and prepared to walk away. She nodded and replied.

"I don't mind if we keep in touch, but I have a question - who are you?"

And with that query, the reality of our dialogue became clear. She had no idea who I was.

"Aren't you Linda from Kirkland? Didn't our go to school together?"

"I am from Kirkland, but I just moved here last year," she answered. "Looks like you thought I was someone else," and she began to laugh. At that point, I chuckled as well.

"It's these damn masks. I could have sworn I knew you," I lowered my disguise and smiled. She shifted hers and confirmed I had no clue who she was. We continued to laugh at our encounter.

"Sorry about that. My name is Paul."

"No problem. My name is Kathy. Perhaps I should give you my Face*book name so we can keep tabs on each other?"

And THAT'S how you meet strangers during this improbable period of our global history. I'm not suggesting this strategy will work all the time or predicting success for everyone who tries it. I'm merely pointing something out - for those who say it's impossible.

I have proof that there IS a way to meet. All you need are a cluster of avocados, a willingness to step out of your comfort zone and the skill to carry a friendly conversation.

We're all capable of that, aren't we?

..............................



Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 9:30 am

And it's as easy as that. Pick someone who you might be interested in and start a conversation as if you know them.

Although friendships take between 40 and 60 hours to gel; first impressions are made in 7 seconds.

The longer you maintain a friendly, upbeat tone, the greater your chances are - when the truth is unveiled - that they will want to remain in touch with you or at least, get to know you better. True โ— ๐Ÿ˜Ž

I mean, what's the worst that can happen? ๐Ÿค”


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 9:31 am

Do you ever talk with strangers?๐Ÿ˜ฎ


lunchandconvo 52F
4034 posts
12/3/2020 11:02 am

i LOVE your avocados having fun at the end of your blog!

i have heard for years about the grocery store is THE place to meet new peeps.
this has never happened to me.
but my pal SE who is NOT an attractive woman is a size smaller than my shoe size.
i unload tons of shoes to her...
one day she was the the HOME DEPOTT wearing a high heeled electric blue cut out pumps (no middle section) that i gave her.
SOMEONE PICKED HER UP BECAUSE SHE WAS IN MY SHOES!!
LITERALLY IN MY SHOES!!

when i decided to meet the 30YO i started to ask al lot of questions on if he masked at work and his position on masking. he asked me why i was asking ALL these questions. he thought my local HS pal who is an anti-masker was crazy, so i felt comfortable doing a meet.


60satisfaction 64M

12/3/2020 11:08 am

I do, especially if they are attractive women.
Unfortunately, those I see out and about are usually fat and unattractive.......


author51 59F  
130010 posts
12/3/2020 11:16 am

    Quoting Paulxx001:
    Do you ever talk with strangers?๐Ÿ˜ฎ
It does not take long to make that first lasting impression. I do talk to strangers and men down at my laundry mat every week, and have had some wonderful convos. One man hit on me there 2 weeks ago, but he was not my type. If he had been, I may not have slept with him at this time, but would have at least exchanged contact info. for afterwards... Great post Hun.....xoxo


foz19504 67M
1657 posts
12/3/2020 12:09 pm

I'm going to try this. But I don't like avocados. I'll let you know how this works with another veg. LOL


pocogato12 70F  
37236 posts
12/3/2020 12:24 pm

I am a very social person- always have been. Being in medicine and then in retail one has to be able to connect with people on many levels. I'd invite you to peel me a grape but you are soooooo far away

(Virtual Symposium Group) use Virtual Symposium Group


GhostofH 63M
22788 posts
12/3/2020 12:46 pm

Luv'd the story, Paul. Can't say that I ever made a mistake such as that as I don't usually start conversations with strangers unless I'm hoping it to proceed further.


hippiechick1967 58F
13154 posts
12/3/2020 1:37 pm

I wonder if it would work with bananas?

Elevate me...


scoupe42 59M  

12/3/2020 2:03 pm

Paul, believe it not, in the past I met someone at the laundrymat. or Home Depot , but it come down to it, they must be feeling you, if not, it's a no go!


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 2:50 pm

    Quoting lunchandconvo:
    i LOVE your avocados having fun at the end of your blog!

    i have heard for years about the grocery store is THE place to meet new peeps.
    this has never happened to me.
    but my pal SE who is NOT an attractive woman is a size smaller than my shoe size.
    i unload tons of shoes to her...
    one day she was the the HOME DEPOTT wearing a high heeled electric blue cut out pumps (no middle section) that i gave her.
    SOMEONE PICKED HER UP BECAUSE SHE WAS IN MY SHOES!!
    LITERALLY IN MY SHOES!!

    when i decided to meet the 30YO i started to ask al lot of questions on if he masked at work and his position on masking. he asked me why i was asking ALL these questions. he thought my local HS pal who is an anti-masker was crazy, so i felt comfortable doing a meet.
lol ๐Ÿ˜‚... Wow. What a tale. Did she have a good time at least?
And I loved those avocado people as well.
Grocery stores - at least here - are a virtual gold mine for meeting people. And I don't always mean with the goal of hooking up. They're just fun.

Look spellbound near your favorite fruit and ask the next passing man, how he'd prepare that fruit?
Guaranteed success! lol ๐Ÿ˜‚
So it's all about the shoes? ๐Ÿค” Hmmm..


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 2:52 pm

    Quoting 60satisfaction:
    I do, especially if they are attractive women.
    Unfortunately, those I see out and about are usually fat and unattractive.......
I'm thinking road trip to another store? ๐Ÿ˜‚
I understand what you mean.
It's hit and miss, isn't it. Let me know if you get lucky ๐Ÿ€. โ— Cheers and good luck. ๐Ÿ‘


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 2:54 pm

    Quoting author51:
    It does not take long to make that first lasting impression. I do talk to strangers and men down at my laundry mat every week, and have had some wonderful convos. One man hit on me there 2 weeks ago, but he was not my type. If he had been, I may not have slept with him at this time, but would have at least exchanged contact info. for afterwards... Great post Hun.....xoxo
I know... you've mentioned your laundromat. Ya know, that sounds like a GREAT place to meet people.
Yep... Now how many movies have I watched where - that's it ALL begins. Yep.
Sounds like a classic.
It's fun to talk with people, isn't it? ๐Ÿค” โ—โ—๐Ÿ˜Ž


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 2:58 pm

    Quoting  :

I ask for advice on how to squeeze an avocado.
Somehow, they feel obliged to reply... and include a recipe. lol ๐Ÿ˜‚
I never refuse help.
Would you? ๐Ÿค”

But seriously, if you're friendly - people reflect that warmth. Ya know what I mean. โ— ๐Ÿ˜Ž


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 3:06 pm

    Quoting foz19504:
    I'm going to try this. But I don't like avocados. I'll let you know how this works with another veg. LOL
You don't need to LIKE, the fruit in question.
What you need is - a question about the fruit. lol ๐Ÿ˜‚
Advice on avocado ๐Ÿฅ‘ ripeness, recipes and health values are always freely shared - especially if you stand there stunned...

Choose a fruit or veggie and get back here and update your results. lol ๐Ÿ˜‚

Good luck if you choose broccoli ๐Ÿฅฆ... lol ๐Ÿ˜‚
Hey... Come back with a report. ., โ—โ—๐Ÿ˜Ž


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 3:16 pm

    Quoting pocogato12:
    I am a very social person- always have been. Being in medicine and then in retail one has to be able to connect with people on many levels. I'd invite you to peel me a grape but you are soooooo far away
I understand what you mean.
Having spent half my life in technical sales - although any sales would be comparable - I've often wondered, how I've kept my sanity. ugh... lol ๐Ÿ˜‚

Wondered what?

It's not hard to be friendly and engaging, is it?

About that grape.
I don't think I can do it.
But, I'm willing to give it a shot.
FedEx that sucker. ๐Ÿท๐Ÿท๐Ÿ˜Žโ—โ—โ—๐Ÿ‘๐Ÿ€


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 3:24 pm

    Quoting GhostofH:
    Luv'd the story, Paul. Can't say that I ever made a mistake such as that as I don't usually start conversations with strangers unless I'm hoping it to proceed further.
I pictured you as, taking a chance.
But that's what I meant. Was it really a mistake - or a calculated risk.
I know, or I believe, you'd make her smile, whoever she was.

Try oatmeal.... and stand there, until a lady explains to you why there are ten different versions

lol ๐Ÿ˜‚
Thanx for the prop. Cheers โ—โ—๐Ÿ˜Ž


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 3:30 pm

    Quoting  :

Or maybe... you're not STRANGE enough? ๐Ÿค”
You've gotta try the 'high class' fruit and toilet paper places.
But I understand...
... avocados... and look for someone who's confused. ๐Ÿ˜‚
No worries. But hey, you don't need my advise.
So... when's the wedding? ๐Ÿค”


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 3:35 pm

Choose a veggie or item that you NEED advice or help with.
Something that requires a squeeze.
Or a recipe tip.
Or a remark about how it reduces cholesterol.
lol ๐Ÿ˜‚
Go for it! ๐Ÿ‘
But get back here with an update.


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 3:36 pm

    Quoting scoupe42:
    Paul, believe it not, in the past I met someone at the laundrymat. or Home Depot , but it come down to it, they must be feeling you, if not, it's a no go!
I believe you.
Cheers bro! ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜Š


mc_justmc 62M  
6929 posts
12/3/2020 3:42 pm

I don't mix pleasure and avocados, I take my avocados very seriously.


smartasswoman 64F  
35813 posts
12/3/2020 3:42 pm

Hm, the legendary grocery store "meet cute" has never happened to me.

Of course, "a willingness to step out of your comfort zone" doesn't describe me very well. And these days most people are trying to be as quick and efficient as possible to limit their exposure time in the grocery store.

Cases are so high where I am that I'm thinking about just doing delivery for the time being.


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 4:12 pm

    Quoting mc_justmc:
    I don't mix pleasure and avocados, I take my avocados very seriously.
No doubt.
I understand.
Especially since I researched - recently - those suckers, and figured out they have some serious value. Are they user friendly or what?
Hmmm... anyway. I get your point.
I'm not obsessed. I trip on them once in a while.
Ya hafta catch them at the right time, dontcha?

timing... it's life, isn't it? ๐Ÿค”


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 4:32 pm

    Quoting smartasswoman:
    Hm, the legendary grocery store "meet cute" has never happened to me.

    Of course, "a willingness to step out of your comfort zone" doesn't describe me very well. And these days most people are trying to be as quick and efficient as possible to limit their exposure time in the grocery store.

    Cases are so high where I am that I'm thinking about just doing delivery for the time being.
You've never been to MY (fruit and veggie) place.
It's chill.
And it's mild and filled with... well, it's filled with people who are looking for a place to play.
Yes it's strange here. The players, play with the avocados, or the bananas, or the whole wheat bread.

Avocados, and the women who patrol those lanes? Please...
.. come visit. I'll serve you Guacamole... ๐Ÿ˜Š With a smile and a vintage Brouilly that will twist your head.

Is there a smoother wine? Although, there are some who will claim its the au top for the uninformed and the ersjym

Hmm

What do you think
About Brouilly I meanโ—๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘


Paulxx001 replies on 12/3/2020 4:44 pm:
uninformed and the..
it seems like there were some typos there.
I don't know if you got my pov.
But I love that wine. So smooth.

Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 4:39 pm

    Quoting  :

I really wish, that I could be with every person I know, who's had a bad experience.
I wish I could educate THAT person and share with you, what I've learned.
I wish I could change the past and flip that other person's point of view.
We can't, can we?

It's different for everyone, isn't it? ๐Ÿค”
I understand. โค๏ธ โ—โ—๐Ÿ˜Ž


smartasswoman 64F  
35813 posts
12/3/2020 5:14 pm

I would love some guacamole and a glass of Brouilly. I hope you like your guac on the spicy side with a few minced jalapenos in there.

Btw you don't have to squeeze the avocados. I've heard tell that if you rub the little stem button and it's loose and wiggles back and forth, that means the avocado is ripe. Hmmm...could be a metaphor for something.


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 6:04 pm

    Quoting smartasswoman:
    I would love some guacamole and a glass of Brouilly. I hope you like your guac on the spicy side with a few minced jalapenos in there.

    Btw you don't have to squeeze the avocados. I've heard tell that if you rub the little stem button and it's loose and wiggles back and forth, that means the avocado is ripe. Hmmm...could be a metaphor for something.
Spicy? Definitely! No limits.
... lol ๐Ÿ˜‚
I've finally figured out how to manage those little guys - those green ones.
But I get on kicks where I'm into them, or not and I indulge daily. And then I get fed up. lol ๐Ÿ˜‚
Do you ever flip on a food item? My latest is - pancakes ๐Ÿฅž. Midnight runs of the perfect cake.
Re; See my main blog page picture and my invitation. lol ๐Ÿ˜‚
Yes... Brouilly. Yep.. absolutely!
Ahh... you have me thinking about that liquid elixir.
You're bad! lol ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿท๐Ÿท๐Ÿ˜Ž


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 6:08 pm

    Quoting  :

I wish I could protect everyone I know, from evil. ๐Ÿค”
I can't. Can I help them to get tougher? ๐Ÿค”
Perhaps, but that's not the point.
It's about melting ice with heat ๐Ÿ”ฅ.
And the warmth of your heart will shine through for those worthy of seeing it.
Patience? ๐Ÿค”
Or... f**k them! lol ๐Ÿ˜‚
No... that first thing I said - patience! ๐Ÿท๐Ÿท๐Ÿ˜Ž


Only_one_14 53F
4662 posts
12/3/2020 6:10 pm

I do talk to strangers. I send sexy messages within my eyes while standing at the deli..... sometimes I have FU eyes too because no one knows how to take a number!

A Man who knows how to use his tongue is extremely useful!


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/3/2020 6:24 pm

    Quoting Only_one_14:
    I do talk to strangers. I send sexy messages within my eyes while standing at the deli..... sometimes I have FU eyes too because no one knows how to take a number!
Everything you said was interesting.
And then you got to the FU eyes. Please share... lol with an image.
Ya know how many women I've seen who throw me THAT look? ๐Ÿค”
I'm usually confused and think, 'Wait a minute... what did she just do?'

Lol. Yep. You're bad... in a good way. โ—โ—๐Ÿ˜Ž๐Ÿท๐Ÿท
Do they, ever react after your eye balls talk? ๐Ÿค”
Or have you scared them away.? ๐Ÿ˜‚


PonyGirl1965 56F
22090 posts
12/4/2020 1:42 am

You are a brave genius!! You rock Paul!!


mc_justmc 62M  
6929 posts
12/4/2020 4:23 am

    Quoting Paulxx001:
    No doubt.
    I understand.
    Especially since I researched - recently - those suckers, and figured out they have some serious value. Are they user friendly or what?
    Hmmm... anyway. I get your point.
    I'm not obsessed. I trip on them once in a while.
    Ya hafta catch them at the right time, dontcha?

    timing... it's life, isn't it? ๐Ÿค”
Honestly, I have a bad habit of picking very good avocados and then letting them sit and rot.


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/4/2020 4:42 am

    Quoting PonyGirl1965:
    You are a brave genius!! You rock Paul!!
I'm lucky ๐Ÿ€ and people in this city are friendly, and quite forgiving. lol ๐Ÿ˜‚
You'd do well here with your happy disposition! ๐Ÿ‘ โ—โ—๐Ÿ˜Ž


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/4/2020 4:44 am

    Quoting mc_justmc:
    Honestly, I have a bad habit of picking very good avocados and then letting them sit and rot.
lol ๐Ÿ˜‚... I hate to say it, but that's what happens to me as well.
Damn, do they look scary when they start to bloom? Yep... I buy those suckers and watch them shrivel away. โ—โ—๐Ÿ˜Ž๐Ÿ‘


sexyldy1000 65F  
9606 posts
12/4/2020 6:36 pm

Speaking to strangers is Not difficult. There are many ways to start a conversation regardless of where you may be. Timing is everything as well as how you approach them. While my walking my dog, I make the extra effort, to look people in the eye and say "Hello" or "Good Morning". Sadly, since Covid started, it seems people are afraid to talk to or acknowledge each other.


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/4/2020 6:41 pm

    Quoting  :

Ahhh... the power of the avocado. ๐Ÿฅ‘
I talk with random people all the time.
It happened to me again yesterday at the pharmacy. I could have sworn I knew the guy. Ya think I should start wearing my fricken glasses? ๐Ÿค”
Yep.. Talking with strangers happens a lot with me, but it's fun, isn't it?


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/4/2020 6:58 pm

    Quoting sexyldy1000:
    Speaking to strangers is Not difficult. There are many ways to start a conversation regardless of where you may be. Timing is everything as well as how you approach them. While my walking my dog, I make the extra effort, to look people in the eye and say "Hello" or "Good Morning". Sadly, since Covid started, it seems people are afraid to talk to or acknowledge each other.
I guess it helps if your dog is friendly as well.
Pet owners always seem to be able to interact more easily. Nothing friendlier than a dog sniffing your butt, to help start a chat, right? ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿค” ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜ฎ


sexyldy1000 65F  
9606 posts
12/4/2020 7:46 pm

    Quoting Paulxx001:
    I guess it helps if your dog is friendly as well.
    Pet owners always seem to be able to interact more easily. Nothing friendlier than a dog sniffing your butt, to help start a chat, right? ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿค” ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜ฎ
I am pretty outgoing so donโ€™t need my dog as a prop to start conversations. Molly is gentle, sweet and super friendly and approaches just about anyone. She doesnโ€™t sniff butts....she aims for other body parts which can be equally embarrassing ๐Ÿ™ˆ .


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/5/2020 1:02 am

    Quoting sexyldy1000:
    I am pretty outgoing so donโ€™t need my dog as a prop to start conversations. Molly is gentle, sweet and super friendly and approaches just about anyone. She doesnโ€™t sniff butts....she aims for other body parts which can be equally embarrassing ๐Ÿ™ˆ .
Ooo... She sounds sooo cute! ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜Š
So, ya don't need props do ya? ๐Ÿค”
Props are good, in closed environments, with the lights dimmed; or so I recall.
Well, keep on trucking and be safe; especially with that stupid bug ๐Ÿ› out there.

Have you ever posted a picture of your dog? Is she 18?๐Ÿ˜ถ


secret_lade 48F
9227 posts
12/5/2020 5:40 pm

I'm really good at talking to strangers, but I absolutely hate it. My fake, upbeat personality takes over and I become charming and witty. It's not the real me, though...


Paulxx001 replies on 12/5/2020 7:32 pm:
If my comments and Q's r two personal then I will apologize. Sorry. Just ignore them.

Paulxx001 65M  
22616 posts
12/5/2020 7:17 pm

    Quoting secret_lade:
    I'm really good at talking to strangers, but I absolutely hate it. My fake, upbeat personality takes over and I become charming and witty. It's not the real me, though...
Really? hmmm...
You are a great actress - here and there - and I understand, but I'm surprised. You paint another impression. And there's nothing wrong with that. I understand. โค๏ธ

The ability to be someone who you're not, is of crazy value. Especially if you manage to excel at your job. And it sounds like you do.

I hated sales, when I first started and I had to stretch my limits.

Q? If you weren't doing what you do, what would you really LIKE to do? ๐Ÿค”
Just a Q.
How's that sinus thingy? I hate when I get those!, โ—๐ŸŒน๐Ÿ˜Š


secret_lade 48F
9227 posts
12/5/2020 11:08 pm

    Quoting Paulxx001:
    Really? hmmm...
    You are a great actress - here and there - and I understand, but I'm surprised. You paint another impression. And there's nothing wrong with that. I understand. โค๏ธ

    The ability to be someone who you're not, is of crazy value. Especially if you manage to excel at your job. And it sounds like you do.

    I hated sales, when I first started and I had to stretch my limits.

    Q? If you weren't doing what you do, what would you really LIKE to do? ๐Ÿค”
    Just a Q.
    How's that sinus thingy? I hate when I get those!, โ—๐ŸŒน๐Ÿ˜Š
I've written about my work personality before... It's not all that surprising.


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/5/2020 11:52 pm

    Quoting secret_lade:
    I've written about my work personality before... It's not all that surprising.
True, you have.
I was comparing my thoughts about sales and meeting people. I didn't enjoy it but I was good at it. I know what you mean. โ— ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜Š
Go for it! ๐ŸŒน๐Ÿท๐Ÿท๐Ÿ˜Š


scoupe42 59M  

12/6/2020 5:14 am

Right place, right time. timing is the key! If you would had when to store 5min later, none of this would never had hpppen.


Excelsior2041 57M
41 posts
12/6/2020 4:06 pm

I was thinking of writing on my mask... Let's COVID together... ( COCKS OUT VIEW IN DISGUISE ) ... But ya know..


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/6/2020 9:24 pm

    Quoting scoupe42:
    Right place, right time. timing is the key! If you would had when to store 5min later, none of this would never had hpppen.
True! ๐Ÿ‘
It is all about timing in this case, as it is in life as a general rule, right?
Then again, if you're meeting ANYONE by the avocados, it's about patience. ๐Ÿ‘โ—โ—๐Ÿ˜Ž


pollly_anna 58F  
697 posts
12/6/2020 10:16 pm

wELL Paul ,I hope you both stay in touch with each other.


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/6/2020 11:51 pm

    Quoting Excelsior2041:
    I was thinking of writing on my mask... Let's COVID together... ( COCKS OUT VIEW IN DISGUISE ) ... But ya know..
lol ๐Ÿ˜‚. Sounds like a plan.
Go for it lol ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ˜ฎ What's the worst that can happen? ๐Ÿค” โ—โ—๐Ÿ˜Ž


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/6/2020 11:55 pm

    Quoting pollly_anna:
    wELL Paul ,I hope you both stay in touch with each other.
Ya never know, do ya? lol ๐Ÿ˜‚
I mean, everyone has their own agenda, right?
I'm not really on Facebook anymore - you? ๐Ÿค”
I used to be there more, when the kids were younger; these days, not too much. You? ๐Ÿค”


JWnMBk2the 60M/55F
289 posts
12/7/2020 7:19 am

While careful skill and maybe even a dash of luck is required, we are not ones to never say never...a lot has happened since the beginning of this outbreak including our whirl wind chance meeting following a mutual but separate 2 week voluntary isolating prior to meeting and since then rarely a day apart Thanks for the cute and entertaining story

Come visit and take: Stop The Spread Pledge
Private message us here: For Our Eyes Only


pollly_anna 58F  
697 posts
12/7/2020 4:15 pm

    Quoting Paulxx001:
    Ya never know, do ya? lol ๐Ÿ˜‚
    I mean, everyone has their own agenda, right?
    I'm not really on Facebook anymore - you? ๐Ÿค”
    I used to be there more, when the kids were younger; these days, not too much. You? ๐Ÿค”
YES still on FB every day.......


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/8/2020 2:13 am

Who knows, maybe I'll bump into you there one day.๐Ÿค”
Another place to burn time, for me unfortunately. ... ๐Ÿ˜ถโ—


BeccaLuvs 59F
20895 posts
12/8/2020 1:10 pm

Yep Paul, some of your best conversations can be with a stranger! Just the other day I chatted for ages with a sales person, and not about the product being sold! Of course it began that way - much as you about the avo's! Guess, and esp now, being isolated, most of us working from home and such, being out and about and able to talk to real people is also a factor? Hey, it's a novelty!

..... And always 'hold onto all those sexy thoughts'!
(Remember if you feel like taking part in some sexy fun then click here!) Come on Some Sketch Fun
And Now How About 39Me39 Watching 39You39 If you39d like that Please Comment - So if you would like - click here as well!


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/8/2020 9:32 pm

    Quoting JWnMBk2the:
    While careful skill and maybe even a dash of luck is required, we are not ones to never say never...a lot has happened since the beginning of this outbreak including our whirl wind chance meeting following a mutual but separate 2 week voluntary isolating prior to meeting and since then rarely a day apart Thanks for the cute and entertaining story
Sounds like you have a plan that works. Good for you! ๐Ÿ‘ ๐Ÿ˜Š
Happy to provide some entertainment. Thanks for popping in. Drop by any time. ๐Ÿท๐Ÿท๐Ÿ˜Žโ—โ—


Paulxx001 65M  
22616 posts
12/10/2020 11:11 am

    Quoting BeccaLuvs:
    Yep Paul, some of your best conversations can be with a stranger! Just the other day I chatted for ages with a sales person, and not about the product being sold! Of course it began that way - much as you about the avo's! Guess, and esp now, being isolated, most of us working from home and such, being out and about and able to talk to real people is also a factor? Hey, it's a novelty!
That's true about conversations with strangers... these days.
I imagine things will change soon.
But ya know? I've always had great talks with random people. Sounds to me as if you have as well.
I think it's either part of your DNA or it isn't. And you seem outgoing to me. โ—โ—๐Ÿ˜Ž


Become a member to create a blog